Alla inlägg under februari 2013

Av nathalie moback - 28 februari 2013 18:59

                    Idag fick hjärtat ha en vilodag och jag hade en pluggdag!

                        Imorgon blir det nog en lång skrittur :)

                      o förhoppningsvis följer mamma med på turen! :D <3 yaaay! :)


  

Av nathalie moback - 27 februari 2013 16:46

Idag red jag Hagby rundan med Erica :D Suuper mysigt med sol och trevligt sällskap!! Travade på advokatsvägen ( som vägen kallas), gick toppen bra och Sandy var lagom svettig och nöjd när vi kom hem =)

Såg faktiskt idag att hon blivit liiite smalare om magen och börjat fått lite muskler! :D :D   YAAAY!!!!


Blev lite bilder men mest på Globens rumpa eftersom Sandy gick bakom när ja tog kort :P

                     

Av nathalie moback - 26 februari 2013 19:34

Red hundklubben rundan idag  och Sandy hann göra många vändningar och vara på allmänt "busigt" humör innan vi svängde in mot hundklubben och jag fick ett litet utbrott på henne , men efter en "utskällning" så skötte hon sig galant. Trava en längre bit idag och det gillades väldigt mycket haha! ÄLSKAR mitt lilla hjärta! :D

Blev lite bilder idag , fast inte de bästa kanske men duger väl... 

såå här kommer en liten bildbomb ;) :D 

                    Sandy ÄLSKAR att äta snö när man rider ^^

                                Sööta Mellis på de 4 sista bilderna när han och mamma myste! =) <3<3<3


Av nathalie moback - 25 februari 2013 14:59

Igår red jag hundklubben (som rundan kallas) själv för första gången, gick toppen , Sandy hoppa till på några ställen men inte en enda vändning och öronen framåt :D (Y) tog en liten trav också innan hon fick pulsa i snön, suuuper mysig ridtur =D <3


Vart två bilder innan jag red ut =)

   

Av nathalie moback - 25 februari 2013 14:42

Eftersom den här bloggen ska handla om mitt hjärta så kommer det liiite bilder på henne ! =)    <3

                     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards