Direktlänk till inlägg 4 juli 2014

heej

Av nathalie moback - 4 juli 2014 21:38

Heej :) ett tag sen jag skrev men tänkte uppdatera lite om hur det går o så :P 

Sandy är helt läkt nu och så får vi hoppas hon håller sig hel också ;) (Y) Jag har börjat kört henne som vanligt och mamma rider henne ca 1-2ggr i veckan för att få lite rygg muskler :D & eftersom hon stod i vila i typ 2 månader för att bli frisk och sen försiktig igångsättning så har hon verkligen fått en stoooor mage och att komma ut på bete gjorde den inte mindre direkt ;) Men det har bara varit positivt för hon har blivit rund om ryggen (Y) (Y) (Y) och det var precis vad hon behövde!! Var lite för smal på vissa ställen ett tag :P Så nu blir det massa träning på schemat igen! :)


Idag red jag och mamma :) Hon på Sandy och jag på Killen. Har ridit Killen 3 gånger nu och det har gått superbra, han lyssnar på minsta lilla och har en superskön trav och är den perfekta hästen att rida på lite nu när Sandy blir riden av mamma för att bygga upp ryggen :D


Blir lite blandade bilder från veckorna som gått :)


Sandy har blivit suuuper duktig på att galoppera. den sitter inte riktigt än men lite mer träning så :)

             

Lite löslongering :)  

väntar på vagnen ;)        

Midsommar <3            

Jag har börjat ge mamma lite lektioner på hjärtat :P          

Haha såg inte Sandy när ja skulle hämta henne i hagen så ja började ropa på henne o då stack det upp ett huve från gräset som börja gnägga ;)  

Hälsa på kompisarna som går i hagen brevid =)      

Haha den här bilden xd Jag hade setat vid de i typ 1 timme och sen när jag kollar upp så står de o sover ;) Killen står med ögonen stängda och Sandy med världens hängläpp xd Den enda som kolla när ja reste mig o tog kort va hjärtat, Killen var inte liiite trött ;)                        

Sandy fick stå i gången och käka lite hö för några dar sen när det vrääkte ner världens regn ;) Vi kom precis tillbaka från en körtur och jag kunde inte låta Sandy gå ut i det vädret så vi stod i stallet i nästan 2 timmar och vänta ut regnet ;)          

Tömkörning :)  

Nya skor i hagen :) Ture tyckte vi skulle slippa att gå till stallet o efts Sandy är så snäll stod vi kvar i hagen :)      

Lite bilder från när de släpptes på sommarbete 1/6 :                      


Sen såklart lite bilder från idag :)

               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie moback - 17 september 2014 10:54

                      Finns alltid tid för att stanna och äta äpplen när man rider :)                                   traaav :)                         ...

Av nathalie moback - 11 september 2014 21:11

                                      

Av nathalie moback - 10 september 2014 11:19


                                                                                                                                            ...

Av nathalie moback - 30 augusti 2014 21:34

Var ett tag sen jag blogga men varit fullt upp med Sandy, skola + allt annat så har inte funnits tid eller ork haha :) Men allt går suuuperbra!! :D Har börjat ridit lektion med Sandy ca 1-2 dagar i veckan & det är riktigt kul :D märks att både jag oc...

Av nathalie moback - 11 augusti 2014 12:39

                                                                                                                                                                      ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards