Direktlänk till inlägg 16 juli 2014

äventyr

Av nathalie moback - 16 juli 2014 22:51

Idag var jag och Sandy ut på ett litet äventyr! :D Vi körde nämligen över till min systers stall och hennes hästar :) Sandy var super duktig och man kunde tro att hon varit där tusen gånger förut och att det var helt normalt, trots att det var helt ny omgivning, annat stall och nya hästar. Hon bara stod :) Såå kul att träffa Empa efter en evighet och det är över två år sen jag träffa Sessan. Saknat den fina hästen! Super härlig dag och massa mys! :D & Sandy o Sessan verkade gilla varann :) woopwoop! :D Det kmr definitivt göras om! :D


Killen låg o sov när ja kom imorse :) <3

 

På väg :)  

Söta Teus och Sandy hälsar :D

 

Nyduschad :)    

Sessan! :D    

Sandy & Sessan <3        

Fiiiniis! :D  

<3 <3         

sen hem igen                    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie moback - 17 september 2014 10:54

                      Finns alltid tid för att stanna och äta äpplen när man rider :)                                   traaav :)                         ...

Av nathalie moback - 11 september 2014 21:11

                                      

Av nathalie moback - 10 september 2014 11:19


                                                                                                                                            ...

Av nathalie moback - 30 augusti 2014 21:34

Var ett tag sen jag blogga men varit fullt upp med Sandy, skola + allt annat så har inte funnits tid eller ork haha :) Men allt går suuuperbra!! :D Har börjat ridit lektion med Sandy ca 1-2 dagar i veckan & det är riktigt kul :D märks att både jag oc...

Av nathalie moback - 11 augusti 2014 12:39

                                                                                                                                                                      ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards