Alla inlägg under september 2013

Av nathalie moback - 12 september 2013 20:39

Heeejsan =) nyss kommit från stallet, blev en kortare runda idag för var på praktiken hela dagen typ :D Just det har bytt praktik :P Gick en dag på stenby gård och upptäckte fort att det inte var ett ställe för mig!! Så nu praktiserar jag på travskolan :D :D :D :D MKT roligare och är galet kär i pållarna! :D 


Zenit, som jag körde idag :)

             

Åhhhh vad jag vart kär i denna sötsak! Hoppetossa tror ja hon hette :P JAG VILL HA! :D:D <3            

heheh fick en fråga om jag hade färgat sandys hår för att likna mitt eller om jag färgat mitt för att likna hennes ;) Galet kär i hennes man/lugg när hon får sina ljusa slingor o toppar! :D:D<3<3<3 Klart jag måste ha de då! Fast nu är de mkt mörkare :P (gammal bild)  

tog de här korten för ngra dagar sen :)                        

2bilder från igår =)    

o så några från idag :D          

Av nathalie moback - 8 september 2013 17:41

Heejhej =) Idag släppte vi ihop Sandy o Trollis =) Gick toppen och de kom bra överens, Sandy sparkade en gång mot trollis men sen var det klart, fast hon var lite rädd i början så va nog därför :P det var krubban som var lääskig ;) Men hon har alltid blivit lite kaxigare min dam ;) När hon kom till oss så vågade hon ingeting och gick ALLTID undan och var allmänt "ihoptryckt" men idag så turades de om att gå fram till varandra och när lunchen kom så var det Sandy som bestämde vart de skulle stå. Både ville till samma krubba men Sandy tog bak öronen lite o då gick Trollis undan o sen var de inge mer med det, de åt faktiskt från samma krubba både morgonhöet o lunchhöet =)


Sen blev det en körtur och då hängde Sofia med på Killen =) Hon red, så riktigt duktigt av henne att orka hänga på 1,4mil och då med nästan bara trav :) Sen körde vi ganska många snabbjobb och det gillade både Sandy o Killen, det var suuuper kul enligt de ;) :D Gick toppen bra :) Märker att fler och fler har börjat ridit på den vägen , förut mötte jag ALDRIG någon där(ryttare alltså) men nu är det minst 2-3 varje gång, så vet inte om det har kommit fler hästar i närheten eller om folk har börjat ridit nu? haha ;-) :D

     

Läskiga krubban ;)                                                                                          

Av nathalie moback - 7 september 2013 19:42

Okeej nu har det hänt lite saker sen ja blogga :P Såklart stallet o skola varje dag sen har vi hjälpt roland o ta in halmen och två av hästarna(globen & Nova) har flyttat, Sandy var lite halt eller fick en sträckning men nu mår hon prima igen :D Sen hade vi hand om stallet förra helgen :D Älskar när vi får göra det :D Sen börjar jag min praktik på tisdag, blir på Stenby gård (4H) men kmr förmodligen inte vara så länge där :P :D

Idag blev det att jobba på speedwayen hela dagen så inget stall :P sen blir det snart lite grillning :D

Lägger upp "lite" kort och LOVAR att de inte ligger i ordning :D

förresten nu när det inte finns någe internet hemma så lägger jag upp lite bilder på instagram(haha jaa jag har instagram :( ;) ) måste ju lägga upp bilder på den finaste  på ngt sätt :) Så om ni vill kan ni ju följa mig där men så fort internet funkar igen blir det bloggen för fullt! Heter nattismoback där =)

                                                                                                                           

Mitt armband som är gjort av Sandys svans xd haha nee men hittade lite av hennes "svans" från när olyckan hände för några månader sen, det hade legat i handsfacket så då kunde ja lika gärna göra armband av det ;) :D      

Ute och körde ihop med Erica :D   Regnade som tusan :D                          

Hahahaha älskar mitt tuggummi paket :D <3    

In me halm =)                                                                                                                          

Eftersom Sandy va halt så hängde jag med när mamma körde trollan =)                    

Sandy fick nya skor och raspade tänder :) Blev sulor fram då :)                  

andra omgången av halm =)                    

Sen körde jag och Erica bushästarna =D          

Sen har jag haft Hardy ngra dagar :) Sötaste vovvisen ;) ;D                             lite bilder från skolan :)                        

sen blev det myskväll i hagen =) <3        

Skogspromenad med Hardy =)      

Kändes som ja bärde med mig hela skolan i fredags ;) Nya skor +datorn man får och massssa "läxa"    

Min dator heter nemo^^   

Sen en tur med Sandy o mamma körde Trollis =) (igår)       Allmänt

Av nathalie moback - 4 september 2013 17:00

Hej :-D då internet inte funkar här hemma så får jag försöka blogga genom mobilen så det här blir ett " första test" för att lära mig mobilblogga ;-) hatar att göra saker genom mobilen men bloggen har jag ju för att komma ihåg vad jag gjorde o när hon skoddes m.m , sen är de ju ett toppen sätt att spara bilder på :-P så får hoppas att ja lär mig nu ;-):-D

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards